A negyvenéves Jason Freeny formatervező, illusztrátor pályája majdnem annyira sikeres, mint szerteágazó. A Silver spring-i hippi család harmadik fia igazán mesébe illő karriert futott be. Az MTV látványtervezőjéből keresett manhattani illusztrátor lett, aki egyaránt dolgozik a New york-i TimeOut-nak, a Penthouse-nak vagy a Juxtapoz-nak. Miközben olyan cégek promóciós kampányát erősíti, mint a Lego, MTV, Nickeleodeon, ESPN és a Planet Hollywood.
Kisfia születése után szülői megfontolásból és indíttatásból, na meg kicsit pihenésképpen egy évig játéktervezőként dolgozott, ami a későbbiekben sokszor jelentősen beszüremlett az alkotói folyamataiba. Példának okáért, amikor a pop-ikonográfia részeként is értelmezhető rajzfilm és játékhősöket, vagy épp a klasszikus gumimacit forgatja ki. Szó szerint.
És így a kedves internetező gyerekek anélkül nézhetik meg a játékok belsejét, hogy azokon durva beavatkozásokat eszközölnének. Merthogy ezeket nem csak rajzban, hanem kis szobrokban tárja a nagyérdemű elé Mr. Freeny, sőt például a Nemo szobrocskát meg is lehet vásárolni csekély 365 dollárért.
Forrás: Jason Freeny
KOMMENTEK