Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Szétcsúsztunk

2008.10.07. 10:58 felhasznalo

Kedves Látogatók!

A Gyerektrenden St4rk hívta fel rá a figyelmemet, hogy a blog főoldala teljesen szétcsúszott. Ahogy utánajártam, kiderült, hogy a Mozilla Firefox alatt tényleg idiótán néz ki az oldal, és ez sajnos igaz a Gyerekszobára is. St4rk adott pár tippet, amivel már nem lesznek ilyen gondok, és a Gyerektrenden át is szerkesztettem minden posztot, de sajnos, ugyanezt a Gyerekszoba esetében - hiszen majd 500 posztról beszélünk - nem fogom megtenni. Bocs.

Viszont azt megígérem, hogy a jövőben figyelek erre is. Ha pedig netán hasonló jellegű dolgot tapasztalnátok, szóljatok!

Előre is köszi Nektek, és külön köszönet St4rk-nak!

4 komment

Címkék: üzenet

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr64700863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Q-rious 2008.10.07. 17:54:34

Nem osztanád meg ezeket a tippeket? Én is így jártam a blogommal.

Q-rious 2008.10.10. 11:28:37

Köszi szépen. Nálam nincs olyan sok poszt, ha lesz időm, majd kijavítgatom. (Magamtól sosem jöttem volna rá :))

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.10.10. 11:40:26

Hát, hogy őszinte legyek, én sem.:) Szóval, nem vagy egyedi eset.:)

És nincs mit.
süti beállítások módosítása