Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

A hintaszékek Rolls Royce-a

2009.05.12. 10:36 felhasznalo

Ahogy zaphodbb kolléga mániája minden, ami bagoly, úgy nekem a hintaszékek a gyengéim. Nem is értem, miért, merthogy otthon egy darab sincs, bár ezt magyarázhatom a lakás szegényes méreteivel is. Mindenesetre, ha lenne sok-sok pénzem és sok-sok helyem, akkor ezt a széket szeretném viszontlátni a szobában, mikor hazaérek hullafáradtan a gyerek-meló-gyerek-bolt körből.

Constance Guisset széke egy páratlanul kecses, íves favázon csücsül, ülése hívogatóan tágas és mély. A tökéletes ellazulást egy, a székhez mindenben passzoló lábtartó biztosítja. A széket a Milánói Bútorvásáron mutatták be, bevallom, kár, hogy nem voltam ott és nem próbálhattam ki élőben is.

Biztos vagyok benne, hogy tökéletesen alkalmasnak bizonyult volna nemcsak relaxáláshoz, hanem szoptatáshoz és gyerekaltatáshoz is.

 

Szólj hozzá!

Címkék: design szülő anya apa baba szék hinta kisbútor

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr411114838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása