Az nem kétséges, hogy egy gyerek körül a világ egycsapásra át tud változni: az előbb még csak egy kanapé állt itt, most bezzeg egy morajló, hatalmas, habos hullám dübörög a helyén, amit meg kell lovagolni. Egy pillanattal ezelőtt még csak szék, kosarak és ütők hevertek szanaszét a szobában, most meg egy csillogó piros kétkerekű várja szelíd motorosát. Vagy nézzétek, az előbb még lépcső, most meg egy félelmetes, havas-jeges lejtő, csak úgy csábít a lesiklásra.
Tim MacPherson fotóművész - és elsősorban reklámfotós - portfoliójában csupa-csupa brilliáns koncepciójú képet láthattok, talán saját gyermekkori fantáziáit és vágyait fogalmazta meg bennük. Csak úgy nézegetni is jó őket, de ahogy sokszor, az ördög itt is a részletekben rejlik. Például a Hondás reklámban az olajfoltos kölökben és a sarokban álló szerszámosládában. Engem megmosolyogtatnak, és szerintem ezzel nem vagyok egyedül.
Legalábbis ez a sorozat, ugyanis MacPherson készített társadalmi célú kampányt az autista gyerekek megfelelő és mielőbbi kezelése és a tiniterhességek megelőzése érdekében is. Azokon valahogy nem tudtam mosolyogni, bármennyire is jók - és elgondolkoztatók - a képek.
Forrás: Tim MacPherson
KOMMENTEK