Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

BRÉKING - Nyilváníts véleményt és nyerj!

2010.01.25. 09:45 felhasznalo

Mivel a blog múlt héten volt kétéves, szeretnénk egy kicsit pontosabb képet kapni arról, mit szerettek a blogban, mit hiányoltok és mire vagytok kíváncsiak. Aki pedig leírja ezt nekünk ide, a poszt alá kommentben, az eséllyel indul a nyereményért, a három Csodaceruza poszterszám egyikéért.

Tehát a kérdés még egyszer, kedves Látogatók: mit szerettek a Gyerekszobában, mit hiányoltok, mire vagytok kíváncsiak. Írjátok meg nekünk (ismét) a legkedvencebb 5 posztotokat is.

A kommenteket szerdán - január 27. - éjfélig várjuk, utána pedig sorsolunk, és pénteken kihirdetjük a három nyertest! Sok szerencsét!

29 komment

Címkék: kép ünnep pályázat nyeremény üzenet

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr531699867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ojni · http://ojni.blogspot.com 2010.01.25. 10:43:04

Hahóóó! Gratulálok a szülinaposoknak! :)) 2 éve napi 3-4 poszt! Nem semmi!
Szeretjük a blogot, persze! És ha lehet kívánni a szülinapotok alkalmából, akkor én arra vágynék, hogy legyen több könyvismertető illetve legyen szó több hazai "gyerekdologról".

muzsika 2010.01.25. 10:53:10

Szeretem az érdekes, ötletes tárgyakat, pláne,amik valahogy hasznosak is. Viszont kár, hogy ezek többnyire számunkra nem elérhetők. Igaz, az nem a ti hibátok, hogy sokmindent nálunk nem kapni. De nem bánnám, ha több megvásárolható cucc is lenne... (pl beleszerettem anno a playspot-ba, dehát duplája lett volna megrendelni angliából, nem is lett ilyenünk :)))

lucanszky 2010.01.25. 12:56:32

Boldog születésnapot!
Én csak a napokban találtam rá az oldalra, de tisztességesen végignyálaztam az összes bejegyzést.
Jóformán minden nagyon tetszett, ötletes, vicces tárgyak, frappáns felvezetésekkel. Igényes oldal, amihez csak gratulálni lehet!
Amit hiánynak érzek, hogy sokszor elérhetetlen dolgok után csorog a nyálam, jó lenne felfedezni kicsit a magyar dolgokat is.

Wittenberger 2010.01.25. 13:37:26

Csatlakozva az előttem szólókhoz: nagyon tetszik az oldal, meghökkentő, újszerű dolgaival. Sokszor az ember haja égnek áll: miket tudnak kitalálni... Én is örülnék, ha több hazai, elérhető, megvásárolható dolog lenne és a könyvbemutatókat én is pártolom, mert nehéz jó gyerekkönyvet találni.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.01.25. 13:42:48

5 legkedvencebb posztokat is írjatok, plíz.:)

Előre is köszi.:)

És igyekszünk magyarokat bemutatni, de nem tudunk túl sokat felmutatni, sajnos...

lufiii 2010.01.25. 21:29:24

Sziasztok!Még 1x nagyon boldog szülinapot Nektek!Szerintem az oldal tökéletes,nagyszerű ötletekkel amikből már egy csomót megvalósitottam.Bár a hazai ötletes vagány dolgokból hiány van,de azért jó nézegetni és ötleteket meriteni a külföldi csudajó dolgokból!Na és akkor belinkelem a kért 5 kedvencet,de hát a kedvenc az összes.Amiket választottam azok többségét már itthon is csodálhatjuk!Kösziii és csak igy továb! :)
gyermekszoba.blog.hu/2010/01/05/hordozhato_autoparadicsom
gyermekszoba.blog.hu/2009/10/19/etsy_com_zsebora_szemuek
gyermekszoba.blog.hu/2009/10/08/bamboletta
gyermekszoba.blog.hu/2009/10/02/aludjon_hintoban_az_a_gyerek
gyermekszoba.blog.hu/2009/09/23/betubutor
gyermekszoba.blog.hu/2009/09/14/edes_kotekedes
gyermekszoba.blog.hu/2009/09/14/sussunk_legokekszet

lufiii 2010.01.25. 21:33:50

Hupsssz,na ez nem 5 lett hanem 7,bocsi!!! :)))

korcsolya 2010.01.25. 21:59:09

Sziasztok! A Poronty mellett ez az egyetlen blog, amit rendszeresen olvasok. Amiket legeslegjobban szeretek:
ötletparádék rengeteg képpel; főleg kisgyerekek kuckóiról, ezekből ihletet lehet meríteni!

Kedvenceim (nem sorrendben):
1. Ötletparádé: sk karácsonyi koszorúk;
2. sk karácsonyi díszek
3. tinik tervezte tiniszobák
4. olvasókuckós
5. íróasztalos

Ezeken kívül nagyon jók az illusztrátoros posztok (Képet a gyerekszobába), illetve érdekesnek találom az újdonságokat bemutatókat is.
Jó, hogy vagytok, boldog születésnapot! :)

bodza80 2010.01.25. 23:12:03

Sziasztok!

Boldog szülinapot! Sokszor jövök ötletet gyűjteni hozzátok a gyerekszoba berendezéséhez, játékokhoz, nomeg derülni a vicces kütyükön, amiket pihentagyúak kitalálnak az ifjabb korosztálynak. Mivel magam is szeretek kézműveskedni (mostanában textilből készítek ezt-azt), az én kedvenceim az „alkot az olvasó” bejegyzések.
A teljesség igénye nélkül néhány kedvenc:

gyermekszoba.blog.hu/2009/11/27/alkot_az_olvaso_44
gyermekszoba.blog.hu/2009/11/24/karacsonyvaro_betlehemek
gyermekszoba.blog.hu/2009/08/17/huvelyesek_es_cseszegerek
gyermekszoba.blog.hu/2009/09/14/edes_kotekedes
gyermekszoba.blog.hu/2009/06/29/alkot_az_olvaso_13

gale 2010.01.26. 09:28:38

Boldog szülinapot!

Az én kedvencem az "Alkot az olvasó" rovat, olyankor mindig elönt a leplezetlen irígység. Különösen a saját készítésű babakonyháknál olvadozom. MÉG SOK ILYET!!!

A legjobb cikk? Az utóbbiak közül ez vidított fel nagyon:
gyermekszoba.blog.hu/2010/01/18/ilyen_volt_milyen_lett

Ja, az "Alkoss a gyerekkel" is nagyon hasznos rovat.

Az Etsy-ről meg minden szuper, főleg a baglyos, autós, vonatos, űrhajós motyók. Fiam van, na... :)

czelfrida 2010.01.26. 09:48:44

boldog születésnapot!
nagyon szeretem a gyerekszobát, mert naprakész, "jó szeme van", sokszínű, átlátható, jól kereshető.
az öko-, a könyv-, és az alkot az olvasó rovatot kedvelem leginkább, de igazából bármiről szívesen olvasok, ami gyerekkel kapcsolatos :)
kifejezetten nem bánom a nemzetköziséget, azért az belátható, hogy egy - hogy mondjam szépen? - stabilabb GDP-vel rendelkező országban több idő és pénz van innovációra, és gyerekholmi esetében egyáltalán nem baj, ha a lehető legkörültekintőbben fejlesztett :)

a kedvenc posztjaim (sok egyéb között):

gyermekszoba.blog.hu/2009/04/16/etsy_com_varat_vesszobol
gyermekszoba.blog.hu/2009/10/21/etsy_com_faepito_de_nem_kocka
gyermekszoba.blog.hu/2009/07/23/biciklizz_maskepp
gyermekszoba.blog.hu/2008/02/21/minimalbolcso
gyermekszoba.blog.hu/2009/11/20/karton_etetoszek

77kavics 2010.01.26. 10:43:52

Sziasztok!
Boldog születésnapot kívánok.
Igyekszem mindennap megnézni az új bejegyzéseket, nagyon tetszik a blog és a témái.

Gondolkodom mi is hiányozhat, de eléggé jól átöleli a gyermekszoba összes lehetséges tárgyát, eszközét a blog (remélem érthető, amit írtam). Ami esetleg engem érdekelne, az az otthon egyszerűen, saját kezűleg elkészíthető, kreatív, időtöltést segítő játékok.

A most éppen kedvenc posztok:
gyermekszoba.blog.hu/2010/01/18/etsy_lucinda_and_jane
gyermekszoba.blog.hu/2010/01/15/evoeszkoz_muveszet
gyermekszoba.blog.hu/2010/01/14/beasty_bags
(ha tudnék varrni, biztosan készítenék ilyet)
gyermekszoba.blog.hu/2009/08/17/huvelyesek_es_cseszegerek
gyermekszoba.blog.hu/2009/12/08/otletparade_sk_unnepi_koszoruk

Csitri 2010.01.26. 13:02:49

Sziasztok!

Boldog születésnapot kívánok!
Valamikor a nyár közepén találtam rá a gyerekszobára és azonnal megszerettem, azóta rendszeres látogató vagyok. Nagyon szeretem a képet a gyerekszobába, az alkot az olvasó rovatokat, imádom a jobbnál jobb ötleteket, és jókat mosolygok az agyament dolgokon. A kedvenceim:
gyermekszoba.blog.hu/2010/01/15/szornyek_a_teren
gyermekszoba.blog.hu/2010/01/14/beasty_bags
gyermekszoba.blog.hu/2010/01/13/egyszer_volt_hol_nem_volt_30
gyermekszoba.blog.hu/2010/01/05/hordozhato_autoparadicsom
gyermekszoba.blog.hu/2009/12/22/mezeskalacs_haz_modernul
És szeretnék ajánlani nektek egy oldalt, amit én nagyon szeretek és talán illik ide: rongybabak.hu/
Üdvözlettel:
Csitri

faokapi 2010.01.27. 00:19:17

Amit szeretek?

-bár egyenlőre saját kisbaba vállalása számomra a viszonylag távoli jövő, imádom tervezgetni a blogot olvasva, hogy mennyi mindent fogok majd beszerezni a babának, ha megszületik, és már legalább háromféle szobát megterveztem a segítségetekkel fiú-és kislányváltozatban is
-számos unokahúgom-és öcsém számára megoldódott a karácsonyi, szülinapi, húsvéti és mikulásajándékok beszerzése, mióta lekoppinthatom tőletek az aranyosabbnál aranyosabb mütyüröket, szőrmókokat és ölelősöket
-nehéz olyan posztot találni, ami ne lenne szemet gyönyörködtető, átlátható, könnyen olvasható
-és nem utolsó sorban minden nap mosolyt csaltok az arcomra.

Amit nem szeretek?
-azon kívül, hogy ilyen nincs, én is szorgalmaznám az SK dolgok gyakoribb posztolását.

A kedvenceim pedig:

a "Képet a gyerekszobába" sorozat

gyermekszoba.blog.hu/2009/06/08/vagta_a_falon

gyermekszoba.blog.hu/2009/11/04/penztarcaja_van_mar

gyermekszoba.blog.hu/2009/10/01/lokott_dogok

és természtesen minden, ami Etsy.

Csak így tovább :)

vizitucsok 2010.01.27. 09:07:39

Boldog születésnapot kívánok nektek! Erőt, egészséget!- ahogy a katonák kívánnák! És sok kitartást a későbbiekben!
Az oldal remek és színpompás. Amit szeretek benne- az a szellemiség, ami akkor kapott el, mikor véletlenül idetévedtem és itt ragadtam, illetve, ahányszor a "Kedvencek"-ből előhívom mindig magával ragad.
A kedvenceim: a Képet a gyerekszobába..., az Egyszer volt..., az ötletparádé..., dekor...,design..., és a könyv rovatok.
Amit nem szeretek? - hm...gondolkodom...nem ugrik be semmi.
Talán annyi, hogy egy kis időbe telt, míg hozzászoktam a címkefelhő használatához...de ez az én saram...további jó munkát nektek! Üdv: Tücsök

Édesapa 2010.01.27. 10:09:36

Szia!

Szeretem, ha olyan dolgokról írsz, ami megvalósítható/megvalósítandó:
gyermekszoba.blog.hu/2009/12/21/alkoss_a_gyerekkel_1
ha olyanról, ami "formás":
gyermekszoba.blog.hu/2009/02/26/aktualis_vagyaim_egyike_az_eames_elefant
ami "gazdaságos":
gyermekszoba.blog.hu/2009/12/04/ajandekotletek_fiuknak_5000_ft_ig
ami autós:
gyermekszoba.blog.hu/2008/03/05/kis_es_nagyfiuknak
és a retró:
gyermekszoba.blog.hu/2009/01/20/a_vilag_kocka_alaku

Kicsit több apukás cikk és a korcsoport szerint kereshetőség hasznos le(het)ne.

A külön blogajánlóról nem is beszélve ;)

www.youtube.com/watch?v=wY0OVWJbKlc&NR=1

Édesapa

Édesapa 2010.01.27. 10:09:45

Szia!

Természetesen a blog remek! Gratulálok és mi mást mondhatnék:

www.youtube.com/watch?v=wY0OVWJbKlc&NR=1

Különösen szeretem, ha a bejegyzések „nekünk szólnak”:
gyermekszoba.blog.hu/2008/03/05/kis_es_nagyfiuknak
gyermekszoba.blog.hu/tags/g%C3%A9p
formásak:
gyermekszoba.blog.hu/2009/02/26/aktualis_vagyaim_egyike_az_eames_elefant
kézzel foghatóak
gyermekszoba.blog.hu/2009/12/21/alkoss_a_gyerekkel_1
tetszetősek:
gyermekszoba.blog.hu/tags/retro

Futhatna még:
Kicsit több férfias cikk, illetve hasznos lenne a korcsoport szerinti keresés lehetősége.

Üdvözlettel:

Édesapa

Édesapa 2010.01.27. 10:09:52

Szia!

Természetesen a blog remek! Gratulálok és mi mást mondhatnék:

www.youtube.com/watch?v=wY0OVWJbKlc&NR=1

Különösen szeretem, ha a bejegyzések „nekünk szólnak”:
gyermekszoba.blog.hu/2008/03/05/kis_es_nagyfiuknak
gyermekszoba.blog.hu/tags/g%C3%A9p
formásak:
gyermekszoba.blog.hu/2009/02/26/aktualis_vagyaim_egyike_az_eames_elefant
kézzel foghatóak
gyermekszoba.blog.hu/2009/12/21/alkoss_a_gyerekkel_1
tetszetősek:
gyermekszoba.blog.hu/tags/retro

Futhatna még:
Kicsit több férfias cikk, illetve hasznos lenne a korcsoport szerinti keresés lehetősége.

Üdvözlettel:

Édesapa

(utoljára próbálom elküldeni, ha nem sikerül perlem a blog.hu-t az ajándékokért ;)

Édesapa 2010.01.27. 10:11:38

Háromszoros esély :)

Brigicca 2010.01.27. 10:13:57

Boldog születésnapot kívánok én is!
Az összes Képet a gyerekszobába linket bemásolhatnám,nem teszem,nekem ezek a kedvenceim!
Én is szeretnék több otthon elkészíthető játékot látni a kreativitás jegyében, valamint hazai dolgokat (pl jogi változások, pszichológiai eredmények stb)
Nagyon szeretem az ötletes dolgokat is, bár azokat sokszor csak külföldről lehetne megrendelni (legkevésbé a ti hibátok).
Nagyon köszönöm,hogy vagytok!
További sok sikereket kívánok

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.01.27. 10:49:11

@Édesapa: Moderálásra vártak, de nem tudom, miért....

@Brigicca: a blog elsősorban designnal, lakberendezéssel, tárgyakkal foglalkozik, ezért ilyesmit biztosan nem fogsz nálunk olvasni - arra ott vannak a babás portálok, ahol ezek a dolgok mindig megtalálhatók, up to date. Mi maradnánk a kaptafánknál...:) És hozzuk nektek az érdekes, szépséges és őrült cuccok garmadáját.

LogiCa 2010.01.27. 14:54:27

Sziasztok!

Gratulálok a bloghoz. Már másnál is olvastam, és nekem is az a véleményem, hogy több Magyarországon is elérhető babás cuccról olvasnék. Bár egy jó kis gyerekjátékot találtam néhány hónappal ezelőtt, és őrült keresésbe kezdtem a neten, hogy hol lehet megvenni (pici, összecsomagolható babaház), és Bécsben meg lehet venni. Amint tehetem, megszerzem vagy saját magam, vagy ismerősök segítségével.
A karácsonyi ötletparádé nagyon-nagyon tetszett. Sok olyan ötletet mentettem el idén karácsonyra, amit az én szerény képességeimmel (mármint kézügyességemmel) is megvalósíthatónak találok.
Szeretem még a képet a gyerekszobába rovatot is, mert ez éppen aktuális nálunk. :)

Lolek@Bolka 2010.01.27. 20:59:03

Helló, a sok dícséret mellett (amit akár én is, de nem akarok sablonosan ismételni) egy kis kritika: az én ízlésemnek túl sok olyan külföldi ruhamárka van, ami tizenkettő egy tucat, én nem látok bennük semmi különöset, persze szépek, meg minőségiek (lehetnek), az egyik erre csíkos, a másik arra amorfállatos, de ezt a Cherokee is meglövi elég gyakran. Szóval több extremitást, hátha végre itthon is rászánja valaki magát az ütős gyerekcuccokra!

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.01.27. 22:05:11

@Lolek@Bolka: Sajnos, az a Gyerektrend, nem a Gyerekszoba.:) De majd igyekszünk így válogatni.

Lolek@Bolka 2010.01.27. 23:13:11

Bocs, hát ez kínos, de legalább látszik, hogy mindkettőn szorgos olvasó vagyok, csak a fejemben egy rekeszben tárolom a kettöt. Sorry a trendnek szóló kéretlen kritikáért, töröljétek a kommentet nyugodtan!

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.01.27. 23:21:38

@Lolek@Bolka: Nohát, annak nagyon örülünk, ha mindkettőt olvasod, és dehogy töröljük. Meg jó, ha arra nézve is vannak ilyen jellegű információink, hogy ott mit olvasnátok szívesen.

Brigicca 2010.02.11. 09:11:09

Tisztában vagyok,hogy mivel foglalkozik az oldal. Úgy értettem,hogy a Képet a gyerekszobába dolgot is meg tudom én magam is valósítani,ahogyan meg is tettem egy más képpel.
Csak kérdeztetek,én meg válaszoltam :)

helka 2010.02.18. 22:32:34

favorit:
gyermekszoba.blog.hu/2009/03/10/haz_a_fan

tovabbiak:
gyerektrend.blog.hu/2010/02/02/en_kicsi_tornadom

gyermekszoba.blog.hu/2009/09/23/allati_tetkok

gyermekszoba.blog.hu/2009/09/15/mediacapa

gyermekszoba.blog.hu/2009/03/16/szuperedes_allatkak_nemezbol

De megjegyezném, hogy ennél sokkal több van.
Azért szeretek ide kattintani amúgy, mert jó látni, mennyi kreativ ötlet van a világban, ráadásul jól is válogattok: jó az összhang (igényesek a képek), és szeretem a leirásokat is hozzá.
Külön örülök, hogy könyveket is ajánlotok.

Miről olvasnék?
-magyar lakberendezőkről pl.netán riport formájában is vagy "meskás"okkal
-kerti "design" -ról

és köszi, hogy vagytok:)
cupp
süti beállítások módosítása